Parduodamas ekologiškų prekių didmeninės prekybos verslas ir e.parduotuvė
Data
2021-05-20
Skelbimas peržiūrėtas
473
Miestas
Vilnius
Aprašymas
Sudarytos distribucijos teisės prekiauti 5 išskirtiniais prekių ženklais Lietuvoje ir kitose Baltijos šalyse. Pasirašytos tiekimo sutartys su 17 klientų (įvairaus dydžio prekybos įmonės Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje). Produktai – kosmetika ir higiena.
El. parduotuvė prekiauja kosmetikos, kasdieninio poreikio prekėmis, siūlo tvarias verslo dovanas. Atliktos didelės investicijos į soc.tinklų, Google Ads ir media reklamą.
KUO ĮDOMUS ŠIS PROJEKTAS?
Stiprus įdirbis su prekės ženklu ir aktualios verslo vertybės – natūralumas, ryšys su gamta. Per 5 metus numatomas didelis tvarių ir aplinkai draugiškų produktų vartojimo rinkos kilimas.
KAS PARDUODAMA:
- B2B klientai (tarp jų supermarketai, vaistinės, grožio ir ekologiškų prekių parduotuvės); Iš viso 17 reguliarių klientų.
- 5 prekių ženklų atstovavimo kontraktai su išskiritnėmis teisiėmis, distribucija Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.
- E.parduotuvė Shopify platformoje, atsiskaitymo integracijos, sandėlių likučių valdymo integracijos, siuntimo integracijos
- Teisės naudoti prekės ženklą (sąlygos bus aptariamos atskirai, nes prekės ženklas pastatytas naudojant įkūrėjų veidus)
- Prekių sandėlio likutis
- Susitarimai su el.parduotuvės prekių tiekėjais
- Socialiniai tinklai Instagram, Facebook, Youtube, LinkedIn
- Naujienlaiškių ir el. laiškų rinkodaros prenumeratoriai
- Susitarimai ir sutartys su influenceriais
- Verslo modelis: nuo A iki Z, dokumentuotas ir aprašytas verslo veikimo procesai.
- Pasiūlymas perimti 2 laisvai samdomus ekspertus, kurie dirba su e.parduotuvės aptarnavimu.
- Galimybė perimti logistikos valdymo paslaugas (3PL)
- Turimos prekių pakavimo medžiagos: antspaudai, AČIŪ kortelės.
STIPRIOSIOS PUSĖS:
- Naujai sudarytos didmeninės prekybos tiekimo sutartys, reguliarus pajamų srautas.
- Prekių ženklai įvesti į didžiąsias prekybos įmones.
- Pirkėjų mylimas, rinkoje gerai atpažįstamas prekės ženklas, sugrįžta apie 40% pirkėjų.
- Organiškas el.parduotuvės srautas.
- Stiprūs socialiniai tinklai.
- Efektyvus ir aprašytas verslo veikimo modelis
PERSPEKTYVOS IR PLĖTROS GAIMYBĖS:
- Galimybė toliau plėstis į Latviją ir Estiją ar kitas rinkas
-Prekių asortimento didinimas pas dabartinius didmenos klientus.
- Reklamos pardavimas kanaluose
- Privataus prekės ženklo kūrimas
- Verslo dovanų pardavimai
MONETIZACIJOS MODELIS: didmeninė prekyba ir elektroninė prekyba
KAIP GAUNAMI NAUJI KLIENTAI: aktyvi ir nuolatinė reklama soc.tinkluose ir Google kanalais, rekomendacijos.
Kaina
50000EUR